Recenzja: LOT – Salonik biznesowy Polonez oraz Elite Club Lounge, Warszawa
Recenzja: LOT – Klasa ekonomiczna w Dash Q400 Warszawa – Gdańsk
Recenzja: Salonik biznesowy Executive Lounge, Gdańsk
Recenzja: SAS – Klasa ekonomiczna w ATR 72 Gdańsk – Sztokholm
Recenzja: SAS – Klasa ekonomiczna w B737 Sztokholm – Oslo
Recenzja: Club Carlson – Radisson Blu Oslo Airport, Oslo
Recenzja: Salonik biznesowy OSL Lounge, Oslo
Recenzja: Qatar Airways- Klasa Biznes w B787 Dreamliner Oslo – Doha
Recenzja: Qatar Airways- Klasa Biznes w A380 Doha – Bangkok
Recenzja: HHonors – Conrad Bangkok, Bangkok
Recenzja: Club Carlson – Park Plaza Bangkok Soi 18, Bangkok
Recenzja: Club Carlson – Radisson Blu Plaza Bangkok, Bangkok
Recenzja: Cathay Pacific – Salonik biznesowy Cathay Pacific First and Business Class Lounge, Bangkok
Recenzja: Japan Airlines – Salonik biznesowy Sakura Lounge, Bangkok
Recenzja: Qatar Airways- Klasa Biznes w A380 Bangkok – Doha
Recenzja: Qatar Airways – Salonik biznesowy Al Mourjan Business Lounge, Doha
Recenzja: Qatar Airways- Klasa Biznes w B787 Dreamliner Doha – Oslo
Recenzja: SAS – Salonik biznesowy SAS Gold Lounge oraz SAS Lounge, Kopenhaga
Executive Lounge na lotnisku w Gdańsku znajduje się na 1 piętrze w hali odlotów i jest otwarty w godzinach 5.00-21.00.
Aby skorzystać z usług tego saloniku należy posiadać kartę:
- Priority Pass,
- Star Alliance Gold,
- Diners Club
lub podróżować w klasie biznes liniami LOT, Lufthansa, SAS i Finnair.
Salonik umożliwia również odpłatny (100 zł) dostęp dla pasażerów, którzy nie posiadają powyższych uprawnień.
Zazwyczaj bywamy w tym saloniku w niedzielę wieczorem, wracając z weekendowego pobytu w Gdańsku. Wówczas salonik jest praktycznie pusty. Dziś jest zupełnie inaczej, lounge praktycznie pęka w szwach. Na recepcji przedstawiamy nasze karty pokładowe oraz karty Star Alliance i po chwili szukamy wolnego miejsca. Dosłownie wymieniamy się z jednym pasażerem, zdążającym na swój rejs.
Salonik jest kameralny ale sprawia wrażenie dość przestronnego. Skórzane fotele i kanapy zapraszają do relaksu około 50 pasażerów.
W rogu znajdziemy kilka stanowisk komputerowych i drukarkę oraz wybór prasy polskiej i zagranicznej.
W saloniku dostępne jest darmowe Wi-Fi, które działa przyzwoicie.
Oferta napojów jest spora:
- napoje gazowane, energetyczne, soki,
- produkty mleczne: kefir i jogurty,
- kawa, herbata,
- piwo regionalne BROWARNIA,
- mocne alkohole (podawane przez obsługę).
Nie ma dań ciepłych, są jedynie gotowe kanapki i słodkie wypieki (pączki, drożdżówki i muffiny), owoce i spory wybór słodkich i słonych przekąsek
Lubimy ten salonik, obsługa tu jest sympatyczna i przede wszystkim profesjonalna. Wybór napojów energetycznych i regionalne piwa zdecydowanie odróżniają ten salonik od innych.
Edit: Z dniem 01.02.2017 roku linia lotnicza SAS zakończyła współpracę z wieloma salonikami kontraktowymi w Europie. Oznacza to, że w Polsce od tego dnia nie można korzystać z saloników w: Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu lecąc SAS w klasie premium lub mając kartę Star Alliance Gold.
Executive Lounge w Gdańsku oferuje czasowe promocje dla posiadaczy kart lojalnościowych SAS oraz pasażerów SAS Plus umożliwiające skorzystanie z saloniku. Szczegóły pod nr telefonu +48 58 348 11 99 oraz e-mail: executive@airport.gdansk.pl (źródło).
Executive lounge w Gdańsku okropny!
@priorityPass dobierajcie rozważniej partnerów!
Pani pracująca tam, ( siedząca za ladą )
była tak wredna… że aż trudno to opisać
nie używając inwektyw…
Miejsce, gdzie uśmiech, spokój i uprzejmość powinny być priorytetem okazało się miejscem frustracji zakompleksionego babska. Które absolutnie nie powinno pracować z ludźmi!
05.12.2018 godzina koło 18:00!
Nie podała nazwiska, bo stwierdziła że ma gdzieś moje uwagi a skargi nie złoże bo na kogo?!
Wyszłam z tamtąd i nigdy nie wrócę!