Hampton by Hilton w Świnoujściu to pierwszy hotel tej marki w Polsce, więc chętnie skorzystaliśmy z nadarzającej się okazji aby go przetestować. Jest to również jeden z niewielu hoteli sieciowych nad polskim morzem.
Zarezerwowaliśmy nocleg w pokoju standardowym z jednym łóżkiem, typu queen w cenie 176 zł.
W hotelu dostępne są jeszcze trzy inne typy pokoi:
- z jednym łóżkiem typu queen oraz sofą
- z dwoma pojedynczymi łóżkami
- z dwoma łóżkami typu queen
Hotel dysponuje również pokojami z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych.
Dzień przed pobytem w aplikacji mobilnej HHonors pojawiła się możliwość zameldowania (check-in). Postanowiliśmy z niej skorzystaliśmy, aby przetestować tę opcję. Aplikacja pozwalała wybrać konkretne piętro i pokój. Wcześniejsze zameldowanie skraca czas check-in’u w hotelu, gdyż po przyjeździe i podaniu nr rezerwacji lub nazwiska od razu otrzymujemy klucz, bez zbędnych formalności. Niestety, jest jeden mankament tej sytuacji, o którym nie do końca wiedzieliśmy. Jeśli zameldujemy się przy użyciu aplikacji, nasze szanse na upgrade pokoju (który jest benefitem wynikającym z posiadanego statusu Diamond w programie lojalnościowym HHonors) maleją praktycznie do zera. Hotel nie czuje się w obowiązku oferowania darmowego podwyższenia standardu, jeśli gość już wybrał sobie pokój. Pozostaje negocjowanie na recepcji.
Do hotelu dotarliśmy późnym popołudniem po dość długiej podróży z Warszawy. Recepcjonistka od razu wręczyła nam klucze.
Nasz pokój znajdował się na ostatnim czwartym piętrze z widokiem na północ, czyli teoretycznie na morze. Niestety, nadal byliśmy zbyt nisko, aby podziwiać piękny polski Bałtyk. Mimo to, nie można narzekać na krajobraz, który nawet poza sezonem jest uroczy.
Pokój nie jest duży, ma ok 20m2. Zaraz za wejściem mieści się łazienka z dużą kabiną prysznicową. Dostępne są podstawowe kosmetyki (płyn pod prysznic, szampon, odżywka do włosów, mydło do rąk oraz balsam nawilżający). Te, których nie ma w pokoju można zakupić w recepcji.
Za łazienką mieści się mała szafa z wieszakami na ubrania, deską do prasowania, żelazkiem, suszarką do włosów i stojakiem na walizkę.
Łóżko jest typu queen, czyli ma rozmiar 150×200 i jest dość wysokie. Po obu stronach łóżka są małe szafeczki.
W pokoju znajduje się również biurko z krzesłem, TV i półka, na której stoi zestaw herbaciano-kawowy.
Do pokoju przynależy niewielki balkon, a okna są ogromne od sufitu do podłogi. Pokój mimo, że jest mały jest funkcjonalnie urządzony i wystarczający na weekendowy pobyt.
Typowymi dla hoteli tej sieci są dostępne obok recepcji kąciki z przekąskami dostępnymi 24 godziny na dobę. Możemy tam kupić napoje oraz słone i słodkie przekąski.
Jeśli brakuje nam jakiś kosmetyków, możemy z dużym prawdopodobieństwem założyć, że kupimy je w recepcji. Dostępne są m.in:
- chusteczki higieniczne
- błyszczyki do ust
- szczoteczki i pasty do zębów
- dezodoranty
- depilatory
- płaszcze przeciwdeszczowe
- baterie
- preparaty przeciwko komarom
- szczotki do włosów
Jeśli nadal nie znajdziemy nic dla siebie, w pobliżu hotelu są sklepy (np. Biedronka).
Śniadania w hotelu są dostępne dla wszystkich gości. Oferta nie jest może szeroka, ale wszystko jest smaczne. W szczególności zaskakuje jajecznica, która jak wiadomo w hotelach jest średniej jakości. Tu smakowała a dodatkowy szczypiorek nadawał jej wyjątkowego smaku. Prawie jak w domu!
W hotelu dostępna jest sala z komputerami oraz biblioteczka.
Dla osób aktywnych sportowo Hampton by Hilton oferuje salkę fitnes z podstawowymi przyrządami sportowymi.
Podsumowując – Hampton by Hilton to dobry hotel na krótkie pobyty. Pokoje standardowe mogą być zbyt małe, jeśli przyjedziemy na dłuższe wakacje nad morzem. Plusem są smaczne śniadania. Minusem – odległość od morza, około 2,5 km.
Hampton by Hilton, Świnoujście
Ul. Wojska Polskiego 14
Miła obsługa w recepcji! Pozwolono mi wejsc do pokoju wcześniej!Pokoje czyste.Jedynie panie z obsługi śniadaniowej powinny przejść kurs obsługi klienta! Zero uśmiechu,nonszalowanie gościa hotelowego! Widocznie panie z Ukrainy bo przypuszczam że z tego kraju mają ciężko z kulturalnym podejście do gości!